O firmie

O nas

Jesteśmy prężnie działającym przedsiębiorstwem mleczarskim, wiodącym producentem we francuskim segmencie nabiałowym.

Nasza działalność koncentruje się na rynkach rozwijających się we Francji i za granicą. Naszym celem jest ciągły i zrównoważony rozwój przy nieustannym podnoszeniu jakości naszych produktów.

Poznaj nasze najlepsze marki

Marka - Naturalnie, że najlepsze!

Naturalnie, że najlepsze!

Spróbuj naszych zdrowych i pysznych produktów z mleka krowiego i koziego. Świeże sery typu krem i camembert wzbogacą Twoją dietę w ważne składniki odżywcze.

Marka - Zdrowie w pysznym wydaniu!

Zdrowie w pysznym wydaniu!

Zasmakuj w delikatnych serach mozzarella.

Eurial to...

Czołowy producent świeżych produktów nabiałowych pod marką własną
Dzięki marce Soignon jesteśmy graczem numer 1 wśród producentów mleka koziego
Druga największa spółdzielnia mleczarska we Francji
Jesteśmy na drugim miejscu pośród największych mleczarskich spółdzielni francuskich odbierających mleko BIO

Dbamy o najwyższą jakość i niepowtarzalny smak naszych wyrobów. Stawiamy przede wszystkim na świeżość i naturalność. Każdego dnia nasze sery, mleko i masło trafiają do milionów smakoszy na całym świecie.

W 2016 roku połączyliśmy siły z firmą Agrial. Przyświeca nam wspólny cel biznesowy – rozwój i wzrost rentowności naszych gospodarstw mlecznych.

Więcej o historii

1988
Marka Eurial powstaje jako efekt współpracy dwóch spółdzielni mleczarskich (UCAL i COLARENA) znajdujących się w Grand Quest we Francji.
1992
Podejmujemy decyzję o zainwestowaniu we własne marki produkujące masło i kozi ser.
1995
Powstają zakłady przetwórstwa mleczarskiego Soignon, wytwarzające nasze flagowe produkty z mleka koziego.
2000
Firma Eurial wchodzi na rynek polski.
2008
Powstają zakłady produkujące ser mozzarella Herbignac.
2009
Eurial kupuje belgijską firmę Capra, produkującą kozie sery.
2016
W czerwcu kupujemy francuską firmę Guilloteau wraz z marką Pavé D’Affinois. W październiku Eurial i Agrial łączą się w jedną spółkę.
2018
Umacniamy się na rynku europejskim poprzez kupno włoskiej firmy Senoble i jej marki Bonta Vita oraz nawiązanie partnerstwa z hiszpańską spółdzielnią DCOOP produkującą kozi ser. Poprzez nabycie Rötkappchen, głównego udziałowca na niemieckim rynku serów krowich, przypieczętowujemy swoją pozycję na rynku niemieckim.

Dbamy o zwierzęta i ziemię

Do produkcji żywności podchodzimy odpowiedzialnie – z szacunkiem do przyrody i żywych stworzeń. Ponad 97% naszych dostawców mleka krowiego zobowiązanych jest do przestrzegania przepisów Kodeksu Dobrej Praktyki Rolniczej. W sektorze kóz wprowadziliśmy plan postępu poprawy praktyk rolniczych we współpracy z organizacją CIWF.

W 2019 roku udało nam się zmniejszyć zużycie gazu i energii elektrycznej o 6%. Do 2025 roku planujemy zmniejszyć zużycie energii o 10% we wszystkich lokalizacjach.

Współpraca z nami to:

Zrównoważony rozwój
dbamy o wspólne perspektywy, trwałość działań i dobrą widoczność naszych partnerów. Każdemu produktowi zapewniamy zachowanie jego wartości.
Gwarancja zaangażowania
jesteśmy blisko pola, gospodarstwa, kontrahentów i konsumenta.
Przedsiębiorczość
stawiamy na innowacyjność, pogłębianie wiedzy i nowe horyzonty. Niestandardowe pomysły i odwaga ich realizowania to punkty kodeksu, do którego stosują się wszyscy pracownicy naszej firmy.
Solidarność
dzielimy się sukcesami i wyzwaniami, budując trwałe relacje z naszymi partnerami.
Eurial w liczbach
Czołowy producent świeżych produktów nabiałowych pod marką własną
2,2 mld
EUR obrotu
4 600
Pracowników
28
Zakładów produkcyjnych
2,4 mld
Litrów przetworzonego mleka
4 456
Współpracujących z nami producentów